Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (16)Реферативна база даних (4)Авторитетний файл імен осіб (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>A=Савченко Я$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 14
Представлено документи з 1 до 14
1.

Савченко Я. А. 
Набуття права на заняття адвокатською діяльністю в Україні та Чеській Республіці: порівняльний аналіз як метод для адаптації законодавства україни до вимог Європейського Союзу [Електронний ресурс] / Я. А. Савченко // Часопис Академії адвокатури України. - 2014. - Т. 7, № 2. - С. 68-72. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Chaau_2014_7_2_10
Попередній перегляд:   Завантажити - 234.196 Kb    Зміст випуску     Цитування
2.

Савченко Я. А. 
Організаційні форми здійснення адвокатської діяльності в Україні та Чеській республіці: порівняльна характеристика [Електронний ресурс] / Я. А. Савченко // Часопис Академії адвокатури України. - 2015. - Т. 8, № 1. - С. 123-124. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Chaau_2015_8_1_31
Попередній перегляд:   Завантажити - 129.116 Kb    Зміст випуску     Цитування
3.

Савченко Я. О. 
Литургия "Київська" P. Твардовского: логика смыслообразования [Електронний ресурс] / Я. О. Савченко // Проблеми взаємодії мистецтва, педагогіки та теорії і практики освіти. - 2015. - Вип. 43. - С. 134-144. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pvmp_2015_43_12
Попередній перегляд:   Завантажити - 758.731 Kb    Зміст випуску     Цитування
4.

Савченко Я. 
Композиторская и исполнительская интерпретация средневековой секвенции в кантате К. Пендерецкого "Stabat mater" [Електронний ресурс] / Я. Савченко // Проблеми взаємодії мистецтва, педагогіки та теорії і практики освіти. - 2015. - Вип. 44. - С. 174-184. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pvmp_2015_44_17
Попередній перегляд:   Завантажити - 1.023 Mb    Зміст випуску     Цитування
5.

Савченко Я. 
Перші інтерактивні музеї науки і техніки для юнацтва: ретроспективний аспект [Електронний ресурс] / Я. Савченко // Наукові записки Малої академії наук України. Серія : Педагогічні науки. - 2019. - Вип. 14. - С. 55-60. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/snjasu_2019_14_13
Попередній перегляд:   Завантажити - 969.585 Kb    Зміст випуску     Цитування
6.

Савченко І. 
STEM-освіта як ключовий фактор формування креативної особистості юного дослідника [Електронний ресурс] / І. Савченко, Я. Савченко // Наукові записки Малої академії наук України. Серія : Педагогічні науки. - 2017. - Вип. 10. - С. 47-60. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/snjasu_2017_10_8
Попередній перегляд:   Завантажити - 1.113 Mb    Зміст випуску     Цитування
7.

Савченко Я. В. 
Філософсько-педагогічні засади створення Музею науки Малої академії наук України [Електронний ресурс] / Я. В. Савченко // Наукові записки Малої академії наук України. - 2020. - № 3. - С. 101-108. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/snjasu_2020_3_13
Висвітлено філософсько-педагогічні засади створення наукового музею для учнівської молоді в контексті розвитку наукової освіти. Проаналізовано глобальні та концептуальні перетворення у суспільному житті за останні 20 років, які сприяють зміні підходів щодо розвитку наукової освіти як у світі, так і на вітчизняних теренах. Виявлено досвід високотехнологічних країн світу щодо виховання нового покоління дослідників і роль у цьому процесі інтерактивних наукових просторів, можливостей використання потенціалу музеїв для реалізації освітніх і наукових програм. Розглянуто особливості принципово нових підходів організації музейних просторів для юних дослідників, які формують науково-дослідницький пошуковий підхід, стимулюють творчість обдарованої учнівської молоді на відміну від репродуктивного засвоєння знань. Обгрунтовано вагомість нових підходів і методів музейної педагогіки в сучасних умовах, відповідно до змін в освітній сфері, психології сучасного школяра, вимогах нової української школи до рівня знань учнів і компетентностей педагогів. Визначено, що за сучасних умов високотехнологічного суспільства інтерактивні наукові простори мають стати осередками популяризації науки, творчими коворкінговими просторами спілкування для педагогів-дослідників і майданчиками-експериментаріумами для дітей. Зазначено, що філософські та педагогічні засади щодо створення музею науки МАН щораз більше актуалізуються в контексті розвитку наукової освіти, виховання інноваційної, креативної особистості і мають грунтуватися на загальнофілософських і культурних цінностях.
Попередній перегляд:   Завантажити - 4.257 Mb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
8.

Катаєва Є. Ю. 
Практичний аналіз якості програмного забезпечення з відкритим кодом [Електронний ресурс] / Є. Ю. Катаєва, С. М. Одокієнко, М. В. Люта, Я. С. Савченко // Управління розвитком складних систем. - 2020. - Вип. 44. - С. 49-55. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Urss_2020_44_8
Попередній перегляд:   Завантажити - 429.225 Kb    Зміст випуску     Цитування
9.

Гусєва С. А. 
Особливості клінічного перебігу залізодефіцитної анемії у жінок 40-55 років [Електронний ресурс] / С. А. Гусєва, Я. Б. Савченко // Український журнал військової медицини. - 2021. - Т. 2, № 2. - С. 49-60. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ukrjmm_2021_2_2_8
Попередній перегляд:   Завантажити - 421.482 Kb    Зміст випуску     Цитування
10.

Савченко Я. А. 
Деякі питання визначення статусу біженців та надання їм права притулку [Електронний ресурс] / Я. А. Савченко // Вісник Академії адвокатури України. - 2011. - Число 3. - С. 214-217. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vaau_2011_3_34
Попередній перегляд:   Завантажити - 344.393 Kb    Зміст випуску     Цитування
11.

Савченко Я. В. 
Особливості інтерактивних музеїв науки: погляд крізь призму організаційно-педагогічних ідей Якова Перельмана [Електронний ресурс] / Я. В. Савченко, І. А. Сліпухіна // Наукові записки Малої академії наук України. - 2021. - № 2-3. - С. 104-110. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/snjasu_2021_2-3_13
Попередній перегляд:   Завантажити - 1.665 Mb    Зміст випуску     Цитування
12.

Кудикіна Н. В. 
Особливості музейної педагогіки як інноваційної діяльності в закладах дошкільної освіти [Електронний ресурс] / Н. В. Кудикіна, Я. В. Савченко // Наукові записки Малої академії наук України. - 2022. - № 1. - С. 47-54. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/snjasu_2022_1_8
Загальні тенденції розвитку українського суспільства актуалізували проблему педагогічних інновацій у дошкільній освіті. Її розробленість спирається на загальнодержавні документи про інновації та інноваційну діяльність і керівні документи в освіті, зокрема наказ Міністерства освіти і науки України "Про внесення змін до Положення про порядок здійснення інноваційної освітньої діяльності". До педагогічних інновацій у закладах дошкільної освіти належить створення музеїв та педагогічна діяльність у цьому специфічному освітньому середовищі. Загальні положення про державну музейну політику відображає Закон України "Про музеї та музейну справу". Загалом у нашій країні робота музеїв, оскільки вона спрямована на збереження та інтерпретацію культурної народної спадщини, сприяє соціальній адаптації та національній ідентифікації особистості, є цінним фактором організації вільного часу та виховної роботи з дітьми, має велике соціально-культурне значення. У результаті проведеного дослідження з'ясовано, що музейна педагогіка в дошкільній освіті - це галузь педагогічної науки і практична освітня діяльність, що зорієнтована на навчання, виховання, розвиток та передавання культурного досвіду дітям дошкільного віку в умовах музейного середовища. У контексті інноваційних процесів в освіті музейну педагогіку розглядаємо як цілеспрямоване, систематичне та послідовне впровадження в практику роботи закладів дошкільної освіти оригінальної організації освітнього середовища і на цьому тлі використання новаторських способів та прийомів педагогічної діяльності, що охоплюють цілісний освітній процес від визначення його мети до одержання очікуваних результатів. Вивчено й охарактеризовано вплив вікових і психологічних особливостей дошкільників на розташування музею та окремих його експозицій, способи презентації експонатів, визначення завдань освітньої діяльності, наповнення музейного середовища конкретними музейними предметами; обгрунтовано доцільність використання ігрових технологій у процесі роботи з дошкільниками в музейному середовищі; здійснено моделювання структури ігрових технологій музейної роботи. ігрові технології в музейній педагогіці спираються на діяльнісний та інші наукові підходи. Доведено, що гра за своєю структурою є складною діяльністю, тому використання ігрових технологій у роботі музею в дошкільній освіті здійснюється через забезпечення повноцінного функціонування її розгорнутої структури у складі мотиваційно-цільового, змістового, процесуально-операційного, контрольно-оцінного та результативного компонентів.
Попередній перегляд:   Завантажити - 309.297 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
13.

Кудляк В. М. 
Трансдисциплінарний підхід у висвітленні музейних артефактів засобами сучасних когнітивних технологій [Електронний ресурс] / В. М. Кудляк, Т. І. Бєлан, О. О. Пархоменко, Р. Л. Новогрудська, Я. В. Савченко // Наукові записки Малої академії наук України. - 2022. - № 3. - С. 79-89. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/snjasu_2022_3_11
Нині спостерігається стрімкий розвиток різноманітних вебресурсів, які надають доступ до різних видів інформації. Серед таких ресурсів можна виокремити широкий пласт культурно-історичних сайтів і порталів, які відображають інформацію про об'єкти культурної спадщини людства загалом, а також нашої країни зокрема. Їх затребуваність значно зросла останнім часом. Саме такі ресурси в період пандемії і режиму правового воєнного стану дають змогу реалізовувати відображення й ознайомлення з історичними та культурними об'єктами у форматі онлайн. До таких ресурсів належать віртуальні музеї, бібліотеки, онлайн-архіви тощо. Значної популярності останнім часом набула функція організації віртуальних турів просторами функціонуючих музеїв, а також об'єктами культурної спадщини. Використовуючи сучасні інформаційні технології, користувач має можливість самостійно будувати маршрути таких турів, а також переглядати як графічне представлення об'єкта, так і його детальний опис. Оскільки на таких ресурсах представлені історичні, культурні цінності, надбання цивілізації, вони носять не лише просвітницький, а й освітній характер. Їх використання в процесі навчання, як одного з основних компонентів STEM-освіти, дає змогу всебічно розвивати навички і компетентності учнів. У пропонованому дослідженні наведено трансдисциплінарний підхід до розроблення сучасних освітньо-культурних сайтів. На прикладі створеного і реально діючого вебпорталу описано інноваційні можливості, методики і технології розроблення багатовимірних структурованих інформаційних сайтів для представлення інформації про об'єкти культурної спадщини, а також обгрунтовано необхідність і корисність застосування новітніх когнітивних технологій для удосконалення сучасного процесу освіти з використанням культурно-історичних інформаційних ресурсів.
Попередній перегляд:   Завантажити - 582.247 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
14.

Сліпухіна І. А. 
Інтерактивні музеї науки як освітні середовища [Електронний ресурс] / І. А. Сліпухіна, Я. В. Савченко, О. В. Караманов // Освіта та розвиток обдарованої особистості. - 2023. - № 1. - С. 28-37. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Otros_2023_1_6
Попередній перегляд:   Завантажити - 781.029 Kb    Зміст випуску     Цитування
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського